سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
امینی

حوزه/ امام جمعه شاهرود گفت: ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود روز سه‌شنبه در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی چهار در کانون بسیج شاهرود گفت: برخی فعالیت‌های جهادی رضایتمندی موقت و ظاهری برای مردم مناطق محروم ایجاد می‌کند، اما تلاش‌های جهادگران با اقدام‌های زیربنایی ماندگار می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات جوانان، تولید، کشاورزی و روستاها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است، ابراز کرد: روحیه جهادی، اخلاص و دلسوزی از شاخصه‌های بارز بسیج سازندگی و یادگار ماندگار از امام راحل است.

امام جمعه شاهرود، با بیان اینکه بسیج شاکله اصلی سپاه پاسداران است، اظهار کرد: جهاد سازندگی در اوایل انقلاب تلاش فوق‌العاده‌ای در سطح گسترده و حوزه‌های مختلف داشت و امید را در مردم زنده نگه داشت.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: سپاه پاسداران ماموریت‌های مختلفی دارد و یکی از آن فعالیت‌ها، جهاد سازندگی در عرصه‌های مختلف از جمله تأمین آب، تولید، صنعت و رفع مشکلات روستاییان است.

وی با بیان اینکه کلمه جهاد دارای معانی مقدسی است، ابراز کرد: ایمان، تقوا، ایثار و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جهادگران بسیجی است.

امام جمعه شاهرود، با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: آن چه کشور را پیش می‌برد، جهاد است و جهادگر منتظر ساعت کار، بخش‌نامه و دستورالعمل نمی‌ماند، مطالبات مردم را احصاء و راه برون رفت از مشکل را به سرعت چاره اندیشی و اجرا می‌کند.

نقش تاثیرگذار جهادگران پس از پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست

ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود هم در این آیین اظهار کرد: حضور و نقش تاثیرگذار جهادگران پس از پیروزی انقلاب در برنامه‌های نظام، تشکل‌های مردمی، مناسبت‌های ملی و مذهبی و رویدادهای مختلف بر کسی پوشیده نیست.

جلالی با بیان اینکه بسیج تشکیلات انقلابی، قانونی و مردمی است، یادآور شد: این نهاد طی سال‌های بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی همواره منشاء خیر بوده و امروزه فعالیت خود را بیشتر در عرصه عمرانی متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی با کمترین هزینه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف در قالب رفع نیازهای مردم با در نظر گرفتن قانون و برنامه و کمترین اعتبار محقق می‌شود.

تجلیل از جهادگران و گروه‌های جهادی برتر در این آیین با حضور مسئولان شهرستان شاهرود انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha